صنعت

صنعت

صنعت

صنعت

  • ۰
  • ۰
خلق رویاهای شما توسط تیم کلینیک سئو

ویژگی های یک وب سایت ایده آل


سئو داخلی مناسب

سئو داخلی مناسب

یکی دیگر از ویژگی هایی که یک سایت را ایده آل می کند بهینه سازی سایت یا سئو سایت می باشد البته برای طراحی اولیه سایت منظور سئو داخلی سایت است که انجام سئو داخلی راه شما را تا رسیدن به صفحه اول گوگل هموار کند.

انتخاب دامین مناسب

انتخاب دامین مناسب

یک سایت خوب، نیاز به یک دامین(نام وب سایت ) دارد نام شما باید کوتاه و مفهومی باشد تعداد کلمات آن زیاد نباشد چرا که به یاد آوردن آن سخت است در ذهن نمی ماند و دامین نباید دارای کاراکتر ها و کلمات سخت باشد.کوتاه و مختصر(پسوند آن زیاد مهم نیس)

واکنشگرا یا Responsive

واکنشگرا یا Responsive

یک وب سایت(طراحی سایت با وردپرس) باید هوشمند باشد و در تمام دستگاه ها قابل نمایش باشد مثل کامپیوتر ، لپ تاب،موبایل،تبلت در واقع واکنش گرایی یعنی قالب سایت نسبت به اندازه دستگاه تغییر حالت دهد مثلا در گوشی موبایل حالت اسکرول چپ و راست غیر فعال می شود و اسکرول بالا پایین فعال

انتخاب هاست مناسب

انتخاب هاست مناسب

هاست به مکانی گفته میشه که محتویات سایت(عکس ها،متن ها،قالب،پنل مدیریت،ویدیو و...) در آن بار گذاری می شود. درواقع فضای اینترنتی اجاره ای است که هر سال باید تمدید شود یه سایت خوب هاست پرقدرت و پر سرعت نیاز داره.

قالب مناسب

قالب مناسب

یک وب سایت خوب باید قالب زیبا و بهینه ای داشته باشد که اگر مشتری در سایت شما وارد شد جذب آن شود و صفحات آن را کنکاش کند نه اینکه به دلیل قالب قدیمی و زشت ما سایت دیگری را ترجیح دهد.(پس قالب سایت خیلی مهمه)

سرعت بارگذاری سایت

سرعت بارگذاری سایت

یه وب سایت ایده آل(ساخت سایت در اصفهان) باید سرعت لود یا بارگذاری سایت را برای مخاطب در کمترین زمان به ارمقان بیاورد و در کسری از زمان بتوان در بین صفحات جابجا شد.انتخاب قالب ،هاست،نوع کد نویسی درست،استفاده درست عکس و فیلم و... باعث بهبود بارگذاری سایت می شود.

  • ۹۸/۰۵/۲۰
  • iranfind hamid rahmati

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی