صنعت

صنعت

صنعت

صنعت

  • ۰
  • ۰

صدوق صدقات پلکسی

 

 

صندوق های صدقات پلکسی یا همان (شیشه ای شفاف )

  • صندوق های تمام پلکسی
  • صندوق های پلکسی و MDF

در قسمت توضیحات محصول، می توانید ویژگی ها و اطلاعات کافی در مورد صندوق های صدقات پلکسی بدست آورید

بهار پلاست با بیش از 45 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع صندوق صدقات فلزی ، صندوق صدقات پلاستیکی ، چوبی،صندوق پلکسی و… افتخار همکاری با بسیار زیادی از خیریه ها و سازمان های متعدد در شهر های بزرگ همچون اصفهان،تهران،مشهد،شیراز و دیگر نقاط کشور را داشته است. بیان گذار این مجموعه آقای نجاریان می باشد.

صندوق صدقات پلکسی یا همان (شیشه ای شفاف )

  • صندوق های تمام پلکسی

1- این گونه از صندوق ها از معروفیت خاصی برخوردارشده اند به خاطرشفاف بودن داخل صندوق ها چون بسیاری از موسسات و خیریه ها به دنبال صندوقی بودند که داخل آن دیده شوند که با داشتن صندوق های پلکسی نیاز بسیاری  از موسسات خیریه فراهم شده است .

2-صندوق های پلکسی انواع مختلفی دارند

3-در ابعاد مختلف تهیه می شود

4-دارای قفل هایی با کیفیت بالاتر هستند و هر تعداد صندوق که باشد قفل ها، همه به صورت تک کیلید هستند (منظور این است که  تمامی قفل ها با یک کیلید بازو بسته می شوند و دیگر نیازی به تعداد فراوان کیلید داخل موسسات نیست )

5-یکی دیگر از ویژگی های این نوع صندوق صدقات پلکسی  این است که متریال این صندوق از پلکسی گلاس تشکیل شده و دارای ضخامت های متفاوتی است از ورق هایی با ضخامت 2/8میلی تا ضخامت 2سانت می باشد و در رنگ های متفاوتی دارند.

6-بر روی پلکسی گلاس می توان کلیه مشخصات خیریه و لوگو موسسه را به صورت کامل زیبا با دستگاه لیزر حک کرد به صورتی که دیگر به هیچ عنوان از بین نرود و قادر به پاک شدن نمی باشند .

7-برش این گونه از صندوق ها با دستگاه لیزر انجام می گردد واز دقت بالایی -برخوردارمی باشند.

8-بر روی این گونه از صندوق ها می توان مشخصات کامل خیریه را به همراه لگو موسسه چاپ رنگی به صورت  uv در آورد به صورتی که به سادگی از بین نمی رود و درمقابل نور آفتاب مقاوم می باشد.

  • صندوق های صدقات پلکسی وmdf

همان گونه که از اسم این صندوق ها معلوم است این گونه از صندوق ترکیبی از ورق های پلکسی گلاس وmdfمی باشد که دارای ویژگی های فراوان نیز هستند

1-یکی از ویژگی مهم این صندوق زیبایی،شکیل بودن آن در مکان های عمومی می باشد که نظر تمامی عموم وحامیان عزیز را به خود جلب می کند.

2-صندوق ها  دارای ابعاد مختلف می باشد.

3-این گونه از صندوق به خاطر ترکیب ورق های پلکسی گلاس و mdfدارای وزن چشمگیری می باشند.

که این وزن باعث میشود صندوق در جای خود محکم قرار بگیرد و با هر لرزشی واژگان نگردد.

4-یکی دیگر از وِیژگی های این صندوق امنیت بالای آن می باشد که شرکت بهارپلاست با در نظر گرفتن قفل های گاو صندوقی یا چهار لول مشکل این صندوق ها را حل نموده است

5-صندوق های ایستاده اداری دارای پایه هایی می باشد که در ادارات قابل جابه جایی هستند و به کف پوش آن مکان آسیبی وارد نمی کند.

6-در این مدل صندوق بر روی mdf آن مشخصات خیریه نیزحک می گردد و قادر به پاک شدن نمی باشد

7-صندوق صدقات پلکسی گلاس را می توان با رنگ های بسیار زیادی که دارند زیبا نمایان کرد.

  • ۹۸/۰۹/۰۶
  • iranfind hamid rahmati

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی