صنعت

صنعت

صنعت

صنعت

  • ۰
  • ۰

صندوق صدقات فلزی

 

صندوق های فلزی در دو نوع هستند 

  • صندوق های فلزی ایستاده
  • صندوق های فلزی رو میزی

در پایین ،در قسمت توضیحات محصول می توانید اطلاعات کافی در مورد صندوق صدقات فلزی بدست آورید

بهار پلاست با بیش از 45 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع صندوق صدقات فلزی ، صندوق صدقات پلاستیکی ، چوبی،پلکسی و… افتخار همکاری با بسیار زیادی از خیریه ها و سازمان های متعدد در کشور را داشته است بیان گذار این مجموعه آقای نجاریان می باشد.

صندوق های فلزی در دو نوع هستند رو( میزی وایستاده )

  • صندوق های فلزی دارای یکسری ویژگی هایی خاص نسبت به صندوق های دیگر میباشد و قابلیت های بهتری دارند.

1-بهترین ویژگی این صندوق ها استحکام و محکم بودن آنهاست چون جنس آن از آهن می باشد و در برابرخیلی از آسیب ها در امان می باشد ،راحت نمی شکنند ،از هم جدا        نمی شوند و به راحتی خراب نمیشود

2-رنگی که بر روی قلک ها خورده می شود از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

که شامل رنگ کوره ای به صورت چکشی و معمولی  می باشند و به راحتی از بین نمی رود و دربرابر آفتاب و سرما مقاوم می باشد .

3-صندوق های فلزی رو میزی یا دیواری با اینکه از جنس آهن هستند ولی وزن بسیار سبکی دارند

4-صندوق های فلزی ایستاده بسیار محکم و مقاوم هستند و در مکان های عمومی و مردمی و مکان هایی همچون رستوران،بانک ها و هتل ها ،ایستگاه های مترو و فروشگاه ها و … بسیار کاربرد دارند .

5-یکی دیگر از مزیت های این صندوق ها در این است که کل مشخصات خیریه و لگو موسسه به صورت کامل روی یک ورق پلاک آلمینیوم حک شده و در جلو صندوق صدقات فلزی نصب می گردد

6-ویژگی ها عالی این صندوق های فلزی رو میزی در این است که قفل هایی که برای آن تعبیه شده است می توان تمامی آنها را تک کیلید کرد و دیگر نیازی به تعداد زیادی کیلید نمی باشد –این ویژگی بسیار برای خیریه ها موثر و مفید است .

7-ساخت صندوق صدقات فلزی بزرگ هم یک ویژگی بسیار مهم دارند  که آن ویژگی قفل های گاو صندوقی چهار لول می باشد که در داخل صندوق تعبیه شده اند و امنیت صندوق را بسیار بالا می برند تا حدی که دیگر به سادگی درب صندوق ها  را افراد سودجو نمی توانند با اشیاء فلزی باز کنند.

بهار پلاست با بیش از 45 سال سابقه درخشان در زمینه تولید  صندوق صدقات فلزی ، صندوق صدقات پلاستیکی ، چوبی،پلکسی و… افتخار همکاری با بسیار زیادی از خیریه ها و سازمان های متعدد در کشور را داشته است بیان گذار این مجموعه آقای نجاریان می باشد.

  • ۹۸/۰۹/۰۶
  • iranfind hamid rahmati

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی