صنعت

صنعت

صنعت

صنعت

  • ۰
  • ۰

تفاوت آجر قرمز و زرد

 

تفاوت آجر های قرمز و زرد رسی

تفاوت آجر قرمز و زرد : آجر های نمای قرمز به غیر رنگ و ظاهر با آجر های رسی تفاوت های دیگری را دارا می باشند که در زیر می توان به آن موارد اشاره نمود:

1) آجر نمای زرد از خاک رس تهیه و تولید می شوند ولی آجر های نمای قرمز اصولا از معادن سنگ شیل استخراج و در کارخانه ها تولید می شود . سنگ شیل دارای اکسید آهن بالایی نیز می باشد.و همین سبب می شود که آجر نمای قرمز نیازی به افزودن موارد رنگی نداشته باشد و دوام و سازگاری بالاتری نسبت به آجر های رسی نشان دهد.

2) تفاوت آجر قرمز و زرد : درصد نفوذ پذیری آب در آجر نما قرمز پایین تر از آجر رسی می باشد و همین مورد سبب دوام بیشتر در تمامی فصول شده و در برابر گرما و سرما و یخبندان مقاوم تر خواهد بود.و همچنین اینگونه آجر ها مناسب برای مناطق سردسیر و بارانی نیز به شمار می رود.

3) استفاده آجر نمای قرمز در شهر های بزرگ و آلوده و مناطق شرجی بیشتر پیشنهاد می شود چرا که این نمونه آجر ها در برابر آلودگی و رطوبت نفوذ پذیری کمتری نشان می دهد و همین امر سبب ماندگاری آن بوده و سالیان سال با همان کیفیت ماندگار می ماند.

4) خاصیت ضد سایش آجرنمای قرمز باعث میگردد که در بسیاری از کشورهای جهان جهت استفاده در اماکن عمومی نظیر پیاده روها و نیز منازل ویلایی به صورت کف فرش استفاده گردد.

5) مقاومت فشاری بسیار بالا همین مزایا باعث گردیده تا در سراسر اروپا ، آمریکا ، چین و کشورهای آسیای میانه از این نوع آجر نما اصفهان استفاده میگردد.

 

نوین نمای اصفهان ارائه دهنده انواع آجر نما ، آجر نما سفال ، آجر نما لعابدار ، نسوز ، سنتی و.. در ایران 

صفحه ما را در اینستاگرام دنبال کنید

  • ۹۸/۱۰/۱۲
  • iranfind hamid rahmati

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی