صنعت

صنعت

صنعت

صنعت

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

صندلی اداری اصفهان(صندلی کنفرانس , صندلی مدیریت,صندلی کامپیوتر)

ارزشمند ترین عنصر در هر سازمانی نیروی انسانی آن می باشد لذا این عنصر ارزشمند نیاز به توجه و رسیدگی دارد.مدیران و کارمندان سازمان ها مجبور هستند ساعات زیادی را روی صندلی بنشینند که نشستن بر روی صندلی برای مدت زمان طولانی باعث مشکلات و بیماری های خاصی مانند گردن درد,کمر درد و ... می شود.لذا در هنگام خرید صندلی اداری دقت لازم را به خرج دهید.که در ادامه به نکاتی در رابطه با نحوه صحیح انتخاب صندلی اداری ذکر می کنیم.

علاوه بر نکات پزشکی می توان به این نکته هم اشاره کرد که هنگامی که مهمانان و مشتریان شما لوازم اداری و به ویژه میز مدیریت ومیزکارمندی و همچنین صندلی های شما را نگاه می کنند به این که مدیران این سازمان به فکر سلامت پرسنل خود بوده اند پی می برند.(این نکته مهمی می باشد از آن به سادگی عبور نکنید!)

در حالت کلی یک صندلی اداری باید دارای ویژگی های عمومی زیر باشد:

یک صندلی اداری باید به گونه ایی باشد که فرد استفاده کننده  احساس راحتی بکند و در هنگام استفاده از آن ران ها تقریبا افقی و ساق پاها عمودی و بدن به صورت قائم قرار بگیرد علاوه بر آن ارتفاع صندلی هم می بایست کوتاه تر از ارتفاع زانو ها باشند.(در واقع ارتفاع صندلی باید قابل تنظیم باشد)

ویژگی های صندلی مدیریت اصفهان

این نوع صندلی ویژگی های زیادی دارد که به برخی ازآنها اشاره می کنیم

  • نشیمنگاه بزرگتر
  • پشت صندلی بزرگتر
  •  دسته ها بزرگتر
  • دو مکانیزه (یک جک حهت تنظیم ارتفاع و دیگری جهت تنظیم پشت)

ویژگی های صندلی کنفرانس اصفهان

این نوع صندلی ویژگی های زیادی دارد که به برخی ازآنها اشاره می کنیم

  •  پایه ثابت
  • چرخ دار نمی باشد

ویژگی های صندلی کامپیوتر اصفهان

این نوع صندلی ویژگی های زیادی دارد که به برخی ازآنها اشاره می کنیم

  • سایز کوچکتر
  • قفل کن کمر
  • و....

آریامیز مرکز پخش لوازم اداری وخانگی نظیر صندلی های کنفرانس  ,  صندلی مدیریت و صندلی کامپیوتر می باشد که شما می توانید به صورت آنلاین خرید کرده و درب منزل تحویل بگیرید!

 


  • iranfind hamid rahmati
  • ۰
  • ۰

از حدود 10 سال پیش تاکنون سرعت نفوذ کامپیوتر در زندگی روزمره بسیار زیاد شده است و درحال حاضر می توان گفت در اکثر خانه ها یک دستگاه کامپیوتر موجود می باشد و دغدغده نگهداری آن هم زیاد می باشد.قطعا همه ما تمایل داریم که جهت نگهداری کامپیوتر فضای زیادی را به ان اختصاص ندهیم لذا هر میزکامپیوتر را هم حاضر به استفاده از آن نیستیم.

جهت نگهداری از کامپیوتر از میزغیر از کامپیوتر خود داری نمایید لذا فضای زیادی را اشغال می کند و علاوه بر آن میز کامپیوتر زیبایی خاصی را به محل کار و زندگی شما خواهد بخشید.

ویژگی های عمومی میز کامپیوتر اصفهان

  • ارتفاع سطح میزکار قابل تنطیم باشد.
  • فضای زیر میز برای قرار گیری پاها مناسب باشد.
  • سطح میز کار نباید خیلی سفید و یا تیره باشد زیرا به شرایط نامساعد شدن نور و روشنایی کمک می کند.

ویژگی های خصوصی میز کامپیوتر

  • دارای محفظه برای قرار گیری کیس باشد.
  • طبقه زیرین برای قرار دادن پرینتر باشد.
  • دارای حداقل یک کشو باشد.
  • دارای کشومخصوص کیبورد باشد.
  • دارای مکانی جهت قرار گیری اسپیکر ها

آریا میز مرکز پخش لوازم اداری و لوازم خانگی نظیر میز کامپیوتر و میز ال سی دی(LCD) در اصفهان و دیگر نقاط کشور می باشد.جهت مشاوره قبل از خرید با ما تماس بگیرید.


  • iranfind hamid rahmati
  • ۰
  • ۰

میز کارمندی

در شرکت های بزرگ و کوچک ، سازمان ها ، اداره ها ، دفاتر و.. لوازم مختلفی چیدمان می شود یکی از این لوازم میز کارمندی می باشد که در نظم بخشیدن وسایل در محیط کمک کرده و جزو دسته از وسایلی محسوب می شود که یک کارمند نیمی از وقت خود را پشت آن سیر می کند و وسایت و پرونده های خود را بر روی میز یا داخل کشو های آن جایگذاری می کند.

یک میز خوب متناسب با نوع کارکرد و اندازه آن در محیط و قیمت مناسب و... انتخاب می شود .

نکاتی که هنگام خرید یک میز کارمندی باید بدانید:

  • 1 ) جنس میز کار: از آن جایی که یک میز کارمندی برای مدت ها استفاده می شود و به دلیل شرایط محیطی و جابه جایی های انجام شده جهت چیدمان و نقل مکان از جایی به جای دیگر ، در هنگام خرید باید به جنس چوب میز کارمندی دقت لازم را انجام داده چرا که در هنگام جابه جایی ها و دچار شدن ضربات ، استقامت بالایی داشته و کم تر دچار صدمه شود.

 

  • 2 ) طرح و رنگ میز : یک میز کارمندی اصفهان باید متناسب با اجزا و رنگ های موجود در اتاق کارمند انتخاب شود زیرا این هماهنگی بین اجزا باعث آرامش و نظم خاصی در محیط می شود.

 

  • 3 ) سایز میز کارمندی:در یک اتاق کوچک بهتر است میز کارمندی کوچک استفاده شود تا از فضای موجود به خوبی استفاده گردد و همچنین می توانید از میز هایی که دارای کشو هستند ، جهت نظم بخشیدن به وسایل کوچک و یا پرونده های خود استفاده نمایید.

 

  • 4 ) چست استفاده شده در میز:دقت لازم را داشته باشد که در میز از چه ابزاری برای ساخت استفاده شده هچنین چسبی که جهت انصال پایه ها و صفحات میز به یک دیگر استفاده می شود چه نوعی می باشد چرا که چسب هایی هستند که پس از مدتی فاسد و خراب شده و سبب می شود تا اجزای میز از یک دیگر جدا شده و استحکام خود را نیز از دست بدهد لذا دقت لازم را داشته باشد که چسب کاربردی از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

 

  • 5 ) در انتخاب نوع و اندازه و ارتفاع میز اداری دقت لازم را داشته باشید چرا که ارتفاع یک میز با قرار گیری صندلی باید متناسب باشد و فردی که پشت میز می نشیند تسلط کامل بر روی وسایل روی میز همچون موس و صفحه کلید و صفحه نمایش و... را داشته باشد تا کارمند دچار کمر درد و یا گردن درد نشود.

 

تفاوت عمده یک میز کارمندی با یک میز مدیریت در اندازه و شکل ظاهری و استحکام آن بوده و همچنین یک میز مدیریت اصولا باید فضاهای بیشتری داشته باشد به عنوان مثال وسایل پذیرایی بر روی آن به راحتی قابل چیدمان باشد.

آریا میز ارائه دهنده و مرکز پخش انواع میز های اداری از جمله میز مدیریت  و میز کارمندی و میز کنفرانس در اصفهان و دیگر نقاط ایران می باشد .برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


  • iranfind hamid rahmati